Daca ati achizitionat un produs DIN STOC si nu va multumeste il puteti returna in termen de 14 zile de la data primirii comenzii. Va rugam sa ne anuntati de decizia de retur a produsului la adresa de e-mail contact@pantofilariss.ro sau prin mesaj privat pe platforma pe care ati comandat-Facebook,Instagram,Whatsapp. Orice sesizare transmisa dupa cele 14 zile destinate returnarii nu va fi luata in considerare.

 

Iti aducem la cunostiinta ca produsele Pantofi Lariss sunt realizate exclusiv pe comanda, la cererea clientului, chiar si in cazul in care produsul este identic cu imaginea sa de prezentare sau daca alegeti sa modificati diverse aspecte-culoare,toc,accesorii.

Doar alegerea marimii, fara a modifica aspectul produsului din poza de prezentare este un factor de personalizare ,pe comanda.

In cazul in care un produs este realizat pe comanda conform specificatiilor dumneavoastra, veti fi pe deplin responsabil de aspectul final al produsului.Nu va faceti griji, in acest caz suntem aici sa va ajutam daca nu sunteti sigur de personalizarea finala a produsului. Va rugam sa fiti atenti atunci cand plasati comanda si sa ne oferiti toate detaliile necesare realizarii comenzii. Ca sa nu fie vreo incurcatura, o vom repeta impreuna fie telefonic,fie pe platforma pe care ati plasat comanda-Facebook, Instagram,Whatsapp.

 

Conform legislatiei, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate : OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”

 

Totusi, ne dorim sa avem o colaborare placuta si sa fiti pe deplin multumit de produsele noastre, asa ca PANTOFI LARISS VA ASIGURA CA SE POATE EFECTUA SCHIMB DE MARIME IN CAZUL IN CARE PRODUSUL PRIMIT NU ESTE POTRIVIT CA MASURA PENTRU PICIORUL DUMNEAVOASTRA SAU SE POATE SCHIMBA MODELUL DE INCALTAMINTE IN SITUATIA IN CARE ATI PRIMIT UN MODEL CARE NU VA AVANTAJEAZA.

Va rugam sa ne anuntati de decizia de schimb a produsului la adresa de e-mail contact@pantofilariss.ro  sau prin mesaj privat pe platforma pe care ati comandat-Facebook,Instagram,Whatsapp

Modelul la schimb se discuta impreuna cu noi, va recomandam un alt model pe care il consideram a fi mai potrivit, insa decizia finala de schimb va apartine. Schimbul se poate efectua o singura data pentru un singur model. Deci a doua pereche realizata la schimb nu se mai poate returna.

De asemenea, dacă produsul comandat inițial se modifică la cererea dvs (de ex: schimb toc,schimb funda,lărgire,micșorare), acesta nu se va mai putea returna. Sunteți pe deplin responsabil de aspectul final al produsului modificat. Nu vă faceți griji legat de acest aspect,vom discuta împreună dacă modificările cerute se pot realizate tehnic de către colegi și dacă aspectul final al produsului va fi potrivit.
 

In cazul in care incaltamintea este efectuata special pentru clienta dupa cerintele mentionate de aceasta-model, culoare, toc, accesorii, ne rezervam dreptul de a limita dreptul de retur conform legislatiei in vigoare ce stipuleaza ca pentru orice produs pe comanda realizat nu exista drept de retur. Mai exact, daca se personalizeaza extrem un produs si noi consideram ca nu il vom mai putea pune in vanzare ulterior daca dumneavoastra il returnati, ne rezervam dreptul de a nu da cursul solicitarii de retur. De acest aspect veti fi informat inca de la inceput, percepandu-se un avans pentru comanda dumneavoastra.

În cazul in care doriți să achiziționați 2 sau mai multe produse , noi vă recomandăm să realizăm în prima etapă doar un produs. Vedeți cum e mărimea și dacă sunteți mulțumită de produsul primit, apoi realizăm și restul comenzilor. Dacă totuși insistați să achiziționați 2 sau mai multe produse , acest lucru se face pe răspunderea dvs(deci produsele nu se pot returna ulterior) și se preia un avans de 50% pentru comanda, restul plății făcându-se la curier.

In cazul produselor returnate, acestea trebuie sa fie trimise inapoi catre vanzator in termen de 14 zile de la data livrarii efective la client. Trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

-produsele se returneaza exclusiv prin Fan Courier. Fiind unica modalitate de a primi coletul. Alte firme de curierat nu sunt acceptate.

-taxa de transport va fi suportata de cumparator ( client)

-produsul returnat trebuie sa fie nou, in perfecta stare asa cum l-ati primit, ambalat in cutia primita impreuna cu toate ambalajele cu care a venit si cu factura aferenta/copie a acesteia.

-talpa pantofilor trebuie sa fie in stare perfecta asa cum i-ati primit.Va recomandam sa probati pantofii pe o suprafata moale:covor/mocheta pentru a preveni deterioarea talpii produsului.Nu primim produse pentru schimb /retur cu talpa deteriorata!

– cutia produsului nu trebuie sa fie deteriorata( rupta/ lipita cu scotch, capsata).Aceasta se ambaleaza intr-un plic de transport oferit de firma de curierat asa cum l-ati primit sau printr-o alta modalitate care sa pastreze cutia si produsul intacte.

-in cazul schimbului de marime sau model trebuie sa ne instiintati de acest lucru pe email contact@pantofilariss.ro  sau pe platforma pe care ati plasat comanda (Facebook,Instagram, Whatsapp) si sa ne detaliati toate aspectele viitoarei comenzi la schimb.

-in cazul returnarii , Larissshoes se obliga sa returneze suma achitata de client (valoarea pantofilor achizitonati,suma ce apare pe factura), prin transfer bancar in contul clientului, imediat ce toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Suma de bani restituita pentru retur nu va include cheltuielile de transport. Pentru taxa de transport se emite chitanta separata de catre curier.

Produsele vor fi returnare prin Fan Courier la urmatoarea adresa: SOSEAUA VIILOR, NR. 56, CORP C2, PARTER, SECTOR 5, BUCURESTI, DESTINATAR LARISSSHOES, TELEFON 0724 328 920

Vor fi depuse toate eforturile pentru o rambursare prompta. De indata ce primim coletul returnat, acesta este verificat si daca toate cerintele au fost indeplinite, veti primi suma de bani in contul dumneavoastra in maxim 14 zile. 

 

 

ATENTIE! NU PRIMIM COLETE RETURNATE CU PLATA RAMBURS.

PRIMIM DOAR COLETE PENTRU SCHIMB SAU RETUR – TRIMISE IN SERVICIU STANDARD -A CAROR PLATA DE TRANSPORT A FOST EFECTUATA. DACA PLATA TRANSPORTULUI NU A FOST ACHITATA DE DUMNEAVOASTRA, ACEST LUCRU NI SE VA ADUCE LA CUNOSTIINTA DE CATRE CURIER SI TE VOM ANUNTA IN PREALABIL PENTRU A REZOLVA.

ATENTIE! NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA COLETELE TRIMISE CATRE NOI CARE NU INTOCMESC CELE DE MAI SUS.

NE DORIM SA FITI SATISFACUTE DE COLABORAREA CU NOI INSA PENTRU ACEST LUCRU VA TREBUI SA NE RESPECTAM RECIPROC.

 

In cazul in care un produs comandat are defect de fabricatie ( produs zgariat/ dezlipit/descusut, etc) acesta va fi inlocuit cu altul conform standardelor de calitate.

Defectele se semnaleaza in 24-48 h de la primirea coletului. Ulterioarele sesizari nu sunt luate in considerare. Acceptam ca exceptie, produsele care sunt comandate in tara si apoi trimise in afara tarii ,la client. Acolo poate dura mai mult tot procesul. Daca suntem anuntati de acest aspect, vom intelege perfect situatia.

Inaintea expedierii produsului este necesar sa primim imagini cu defectele observate.Pasul urmator consta in inspectarea produsului pentru verificarea defectului semnalat iar in cazul constatarii nejustificate a returului, veti fi instiintata de acest aspect, iar coletul va fi reexepediat catre dumneavoastra, incluzand plata transportului.

 

Iti aducem la cunostiinta ca produsele Pantofi Lariss sunt realizate la comanda in atelierul propriu, ambalarea se face sub stricta supraveghere a colegilor competenti, deci toate produsele livrate sunt in perfecta stare. Daca ne aduceti la cunostiinta un defect pe care noi il consideram a fi facut in mod intentionat, vom anula cererea de retur fara motiv.

Defectele de fabricatie nu se refera la particularitati ale pieilor naturale.

Defectele de fabricatie nu se refera la tonurile de culoare. Facem tot posibilul sa va prezentam produsele cat mai bine, totusi ,culoarea de pe site poate sa difere cu un ton din cauza luminii ,a  dispozitivului pe care este redata poza si chiar cauzat de furnizorii de piele naturala a caror marfa se poate schimba de la sezon la sezon sau ca nu se mai afla in stoc.

Trebuie sa aveti in vedere ca in cazul captuselilor naturale (interior negru si rosu) care NU au fost trate chimic pentru fixarea pigmentului, se recomanda purtarea ciorapilor de aceeasi nuanta pentru a se evita riscul de migrare a culorii negre sau rosii pe picior.

 

Pantofi Lariss ofera garantie de 30 zile de la data primirii produsului la client. Pentru orice defecte pe care le puteti descoperi in acest interval de timp va invitam sa ne scrieti pe adresa de email contact@pantofilariss.ro . Astfel se va proceda in urmatorul fel:

 

-repararea produsului

-inlocuirea produsului-daca acesta nu poate fi reparat

-returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea si nici inlocuirea nu sunt posibile.

 

Conditiile in care garantia devine nula

-uzura zilnica pe o perioada lunga de timp a unui singur produs.

-decolorarea produsului , mai ales a celor confectionate din piele intoarsa,in urma expunerii la factori severi nefavorabili (ex.sursa puternica de caldura/ploaie/zapada)

-deteriorari ale produsului in urma unor socuri (agatare, zgariere, lovire)

-intretinere defectuoasa , curatarea folosind metode sau produse nepotrivite.

-interventia asupra produsului-repararea/vopsirea sau modificarea acestuia de alte persoane neautorizate

 

Toate acestea se constata de catre colegi competenti.

 

Garantam ca produsul achizitonat de la Pantofi Lariss este un produs perfect ,nou, realizat pe comanda, lipisit de defecte de care va puteti bucura pe timp indelungat.

 

RECOMANDARI

-se interzice spalarea incaltamintei in masina de spalat

-incaltamintea din piele intoarsa sau piele cu imprimeu nu se curate cu carpa umeda, doar cu carpa uscata si curata.

-incaltamintea din piele intoarsa se poarta doar pe timp uscat.

-dupa fiecare purtare incaltamintea se curate si se depoziteaza corespunzator.

-se recomanda folosirea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte pe decursul unei perioade lungi de timp pentru a asigura o mai mare durata de folosire a acestora.

– incaltamintea umeda se usuca la tempertaura camerei. Nu se introduc in masina de uscat rufe. Nu folositi uscarea excesiva pe calorifer/ventilator sau alte surse de caldura

-incaltamintea se va feri de lovituri directe

-pantofii trebuie sa fie feriti de solvent, smoala, substante insecticide, uleiuri, benzina, diluanti.

-tocurile pantofilor care sunt imbracate in piele sunt mai sensibile  la purtat si se pot degrada in timp .

 

Ne dorim sa avem o colaborare minunata, de durata si sa ne recomandati si altor cunostiinte.Din acest motiv suntem cat se poate de transparenti in privinta produselor, respectam fiecare client si ne ducem munca la bun sfarsit pentru ca fiecare dintre cei care ne trec pragul sa fie multumiti si sa se reintoarca.

 

Alege intodeauna Pantofi Lariss!